torsdag 21 juni 2007

Imorrn blir det traditionellt

firande med sillunch, dans kring midsommarstången, skattjakt, grillning och mys med barnen! Min fina lilla guddotter har berättat för hela sitt dagis att hon skall sova i tält på landet! Mitt hjärta svämmar över, hon är ju så go! Det är ett år sedan hon var där, men ändå så finns landet som ett så starkt minne hos henne. Underbart!

På lördag skall vi ha lunch tillsammans med min ena moster, hennes man och min kusin som jag inte har träffat på väldigt väldigt länge! Det skall bli så mysigt. Det är alltid roligt att visa upp torpet för människor som inte har varit där. Kan ju tillägga att Maja, David och Jossan (inklusive vi vuxna) kommer att smälla av när de kommer på lördag, för det har Bill och Bull med sig. Två pudelvalpar!!!!

Nu skall R få ta över datorn ett tag för att spela jaktspel...det har blivit väldigt lite jakt de senaste åren. Tur att han har spelet! ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi kommer att få tokmysigt! Ses där!!!

Kram C