torsdag 28 juni 2007

Sista dagen

som jag är "ensam" med Maja blir imorrn! R tar ut semester en vecka tidigare. Det känns underbart! Kan nästan känna hur energin sakta kommer krypande! Har ju en liten lista som skall bockas av. Köpte idag en amningströja och ett par "åka-hem-från-bb-byxor". Rosa topp och bruna byxor. Man kanske kan känna sig någorlunda ok i dessa plagg! (Köpte även "webbisplaggen", en tjejbody och en pojkbody).

Har idag varit i parken, och utan världens bästa bästis (nej jag är inte fjorton!) vet jag inte hur jag hade orkat! C hjälper alltid till, ser när man inte har ork och är bara så snäll! Maja pratar ofta ofta om "Hihhi"! Hoppas bara inte jag skrämmer bort dig C med mitt hemska gravidhumör som kommer fram lite då och då!?

Maja sover sedan sextiden. Hon har gråtit så mycket idag. Från att vi kom hem vid fyra till läggdags har hon varit så otroligt olycklig. Bada var väl ok, så länge nappen (!) satt i, men sedan rann tårarna oavbrutet. Ont ont i mammahjärtat. Maja har ju "helt plötsligt" fått massor av kindtänder, och de gamla har kommit upp ordentligt, så vi tror att det kan vara tänderna. Det gnags mycket på händerna nu, så det måste nästan vara så.

R meckar klart bilen ikväll och jag skall väl förflytta mig till soffan eller fåtöljen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lilla gumman vad hon har varit mycket ledsen idag då! Hon känner nog på sig att något/någon närmar sig!
Det var så lite så, känns inte som om jag hjälpte så mycket ;)

Kraaaam C &J