måndag 13 oktober 2008

HAY don´t leave me

Man kan bli kär i möbler!!!!!! Detta underbara bord från danska HAY har allt vi vill ha i ett flyttbart sidobord. Vi pratade om att ha ett litet, vitt, smidigt sidobord som man lätt kan flytta runt. Ville inte ha ett brickbord, utan ett litet, snyggt enkelt sidobord. Om tre-fyra veckor kan vi hämta det på Vålamagasinet! I love!!!! Och namnet, "don´t leave me" gör att man vill ha det ännu mer!
;)
"Designdagen" på more of Ekeby, var inte mycket att hänga i granen. Visst, mycket snyggt att titta på bla bordet :) och roligt att träffa på min fengshui lärare från Stylistkursen. Hon skall ha kurs i vår. Då kommer jag! Hade en mysig dag med svärmor som följde med till ekeby, och sedan åkte vi till gränby köpcentrum och shoppade och handlade mat, och pratde massor så vi var tvugna att åka tillbaka för att hämta inlämnade shoppingkassar som vi glömde hämta ut!!!!!
Ungarna är på bättringsvägen, vi vuxna känner oss lite hängiga och urtrötta efter att maja haft en natt med mardrömmar. Vi snittar på ett alldeles för lågt antal sovtimmar per natt. Det är i stil med nyblivna föräldrar. Kaffe tack!
Nu blir det pyssel och sömnad!

3 kommentarer:

Cecilia sa...

Det var fint! Enkelt.

Man får akta sig så att man inte råkar dra med sig bordet via pinnen bara ;)

Kram C

Anonym sa...

Åh vad häftigt!!!! Supersnyggt. Dyrt?

Kram A

All is pretty sa...

Blev lite full i skratt när jag såg din lista om vardagsnjutning i högerspalten, min är nästan identisk :)

Visst är danska TV-serier bäst!? Håller just nu på att arbeta mig igenom hela boxen med Nikolaj & Julie, har bara två avsnitt kvar.