lördag 25 oktober 2008

Jaktlördag

Pappan i familjen är på rådjursjakt. Jag är hemma och jagar de två små som bråkar med varandra hela tiden. Är väl inte helt nöjd med att ha ännu en ensam morgon/fm. Ellen lyssnar inte för fem öre, viftar med armarna, steppar med fötterna, skriker (!) och retas med sin syster. Mitt tålamod har ännu inte vaknat. Ikväll är det dags för ännu en mysig tjejmiddag! Det behövs! Och till mitt försvar kan jag tillägga att pappan kommer att ha sällskap av svåger, David och kompis Christer (som snart snart blir pappa för första gången!!).
Krokarna på bilden är ett av alla mina "shoppingfynd" gjorda på formex. De sitter i sovrummet, och syns knappt. Det är roligt med humor i inredningen, en detalj som gör lite extra.
Nu skall tjejerna och jag måla! Först en till latte!
Ha en fin lördag! Det skall jag ;)

Inga kommentarer: