onsdag 15 oktober 2008

Resultatet av dagens skaparverkstad!




Symaskinen har hjälpt mig med diverse projekt, bla vimplarna på de otroligt mörka och dåliga bilderna, plus ett hemligt syprojket! Kommer att visas upp när det är dags!!! Har scrappat lite, men är så trött på färgade papper. Vill helst bara scrappa mot vit bakgrund, eller ljusa nyanser. Köpte dock på mig en hel del innan jag hittade min stil, så det blir till att använda upp och ge till Maja!
Nu skall jag vila och läsa. har precis börjat på tredje delen av Millenniumtrilogin av Stieg larsson och den är så bra!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad du är duktig..Önskar att jag hade någon lust till allt som jag egentligen vill göra. Men du inspirerar!!!

Krya på dig!

KRAM

Cecilia sa...

Fina verk! :)
Du verkar må bättre nu.

Kram

Camilla sa...

Sikke fin flagranke i stof fra Stof & Stil.Jeg kan kende det :-)
Det er også nogle rigtig fine scrapsider.
God fornøjelse med Stig Larsson. Jeg har også læst dem alle. Bare det var mig der stadig havde én tilgode at læse.
Mange hilsner
Camilla

Anonym sa...

Du är verkligen pysslig kära systeryster! Och så duktig. LOVE vimplarna!!

Kram A