torsdag 16 oktober 2008

Torsdagstårta!

Regnet öser ner, och det är mörkt och lite mysigt. Ellen sover på balkongen. Hon har varit ledsen hela morgonen, är dock feberfri så något annat är det. Kanske bara lite nere ändå? Maja är på dagis och busar med kusinvitamin, så vad passar inte bättre då än att återigen släppa fram skapardelen av mig! Är inne i en tokkreativ period och bara älskar det. Ovan är början på en liten prinsesstårta till tjejernas fikakalas. Vi har tagit fram porslinskopparna från ikea igen och det blev en hejdundrande succé igår. De har ju några muffinsar sedan tidigare, nu är det dags för tårtor! Bakom syns mitt hemliga projekt som jag också skall fortsätta med idag.
Har ju inte skrivit något om vikten på ett tag. Det beror på glömska! Har stått still på - 3,7 kilo de senaste tre veckorna. Med andra ord så har jag inte varit så tokstrikt (som jag borde), men är ändå nöjd, för jag har ju inte gått upp!!!
Ha en mysig torsdag!

7 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Cecilia sa...

Hm..har du börjat få skräp komentarer? Ser ut som spam..

Jösses vad kreativ du är just nu. Det bara trillar saker ur dig :D

Kram!

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Ja, jättetråkigt. Får väl ha ngn slags kommentarsgranskning/godkännande igen då!

Ja, här skapas det för fullt!!!

Kram kram C!

Anonym sa...

vad bra att du lyckas hålla vikten !!!kram jannika

Anonym sa...

Jättefina saker du gör!

Kram syrran