onsdag 19 november 2008

Får det lov att vara en...dammsugare?!!! ;)

De är i alla fall gjorda med kärlek! Har fått massor av härliga stuvbitar från syrrans tygförråd, bl.a denna plysch, och var ju bara tvungen att försöka mig på dessa kondisbitar. Den stickade gjorde jag för ett tag sedan. Tänkte ge Maja, David och Ellen varsin liten julklapp med några godbitar i. Hoppas de ser vad det är!
Onsdag igen, Ellen sover och Maja kör "boho-chic" stilen på dagis med både klänning och kjol. Bedårande såklart
Skall sätta mig med ett block, en penna och massor av kokböcker och senaste Buffé för att göra en lista morgondagens storhandling. Vi har kört rensa-frysen-middagar ett tag. Lite tråkigt, men välbehövligt.

6 kommentarer:

m sa...

Vilka gulliga! Kankse lite torra för min smak... =P

Cecilia sa...

Jättefina :)

Anonym sa...

Så läckra! Min mamma köpte små bakelser och tårtor i tyg till min lillasyster... mycket uppskattat av den lillaste lillasystern. Så det skall nog gå vägen.

Hem och Lycka sa...

Men vad söta, vad duktig du är!

Vilka söta tjejer du har!

(Leila började först igår så du har inte missat nåt avsnitt ;-) kram

Linda -Galleri Palla sa...

Jag tycker de är urgulliga! Tyvärr äter jag inte kakor längre ... hihihihi

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Tack alla rara för snälla kommentarer!!!

Kram!