fredag 14 november 2008

* NYTT *

Inom kort kommer jag att lägga ut diverse alster till försäljning. Som de flesta som läser min blogg vet, så fullkomligt älskar jag att arbeta med mina händer, skapa, vara kreativ och se saker ta form. Var skall jag då göra med alla saker? Förrutom att jag har perfekta presenter till vännernas (och mina egna) barn så skulle jag vilja få ut mitt skapande till fler!

fjäril fjäril-shoppen öppnar snart!

Barntavlor och GrisOfanter är en del av det jag kommer att ha till försäljning.

Håll utkik i helgen för mer info!

Trevlig fredag!

/Caroline

2 kommentarer:

syster A sa...

Spännande!!

Anonym sa...

Hej Caroline!

Tack för fin kommentar på min sida. Visst är det härligt att pyssla!! Det ska bli jättespännande att se dina krokofanter och barntavlor. Jag tittar in med jämna mellanrum nu så jag inte missar något:-)
Ha en fortsatt mysig skaparhelg. Kram Nettan