fredag 28 november 2008

Prinsessklänningar!!



Lindex hade sänkt pris idag på några olika finklänningar för barn. Kom dit, det var väldigt utplockat och så fick man tydligen bara köpa en. Vilket inte stod i annonsen. Jag fick köpa två för det låga priset! De här ljuvliga julaftonsklänningarna är inte ursprungsklänningen utan en mycket finare! Jag är nöjd, och tjejerna också. Skall försöka låta de hänga i garderoben så länge det bara går!
På väg till stan stötte jag på en tjej från lågstadieskolan. Tvilling även hon, småbarnsmamma och riktigt inredningsintresserad! När vi skiljdes åt på stan undrade hon om vi kunde fika någon dag! Vi har bytt nummer och jag hoppas verkligen att vi träffas snart, det är inte många andra mammor jag har att umgås med längre. Att träffa nya bekantskaper är alltid lika roligt!
Ikväll blir det pizzafredag med David & co, och imorgon julmarknad på stan. Vi skall även bygga ihop en hallförvaring/skoförvaring av överskåp från ikea. Det kommer att göra en enorm skillnad att få undan allt i vita rena skåp.
Trevlig fredag!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Kikade på de där klänningana idag på stan. Men min lilla skrutta var lite för liten!
Ha en bra fredag!

Cecilia sa...

Jättesöta! :)
De kommer bli små prinsessor!

Anonym sa...

Himla fina klänningar Kram jessica

Anonym sa...

Vilka jättesöta klänningar! Hade helt missat att Lindex hade rea, men tror iofs att lilltjejen är lite för liten än (storleksmässigt) :-)

Designdrömmar sa...

Vilka fina klänningar, förstår att tjejerna känner sig som prinsessor.
Trevlig helg!
Kram Åsa

Anonym sa...

Underbara klänningar men om jag vore du skulle jag låta dem använda klänningarna så ofta de vill. Fina kläder är mycket finare på än i garderoben och bara att få se barnens miner när du säger "du kan ha den på dagis idag".

Jag brukar tänka att jag ska ta på mig det finaste jag har varje dag men jag lever förstås inte som jag lär även om jag verkligen skulle vilja för vem spar jag käderna till.

Ha en riktigt skön 1:a advent

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Anna!!!
Du har så rätt!!!! Hur mycket bättre mår man inte de dagar man tar sig ur mammamyset, sminkar sig lite extra, tar på en snygg kjol och möter världen (eller ica då!!)!
Dock väntar jag nog med dagis innan jul!

/C ;)