söndag 23 november 2008

Hemtex



Jag bara älskar mina senaste fynd från Hemtex. Att de hade 40% rabatt (om man startade konto-som jag kommer att avsluta så fort detta är betalat) gjorde inte saken sämre. Den här röda nyansen är supersnygg. Förra året köpte jag en röd lampa i stjärnform, även den från hemtex och den har exakt samma nyans som kuddarna och lyktorna. Vi har mest vitt, svart och brunt blandat med naturfärger (grönt, beige) så det här var precis den färgklick som behövdes.

Mycket snö ute, snö som fortfarande faller, en himmel som börjar ljusna och bli blå! En toppensöndag med utflykt i snön. Hoppas att ni som läser har det bra, och jag hoppas ännu mer att syrran har det lugnare och att kusin David mår bättre!

5 kommentarer:

Cecilia sa...

Åh vilken läcker kudde! Vill ha! :)

kram

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

99 kr!!!!!

;)

syster A sa...

Underbar kudde!!! Kan tänka mig att det blir en fin färgklick hemma.

Kram A

En inredoholic sa...

Japp, jag har min egen firma inom feng shui, inredning och grafisk design.

Tack för att du besöker mig och för alla fina kommentarer. Din knodds är ju hur söta som helst!!

Kram Jannice

s.m.i.l.e sa...

Superfint! Nu blev jag lite sugen... Hmm...får nog ta en sväng förbi Hemtex i veckan.

Ta du Tom Hanks, så tar jag Pierce Brosnan. ;-D