tisdag 12 maj 2009

Mumma!!

Espressobryggare, barolovin, tryffelolja, "Very irresistible" från Ginechy!
Mycket trevliga ting från italy!
Tjejerna plus kusin och den ännu ofödda lilla kusinen har alla fått varsin fotbollströja! I storlek extra extra nuttiplutti till lite större! Och det var visst inte Zlatans lag utan Beckham! :) Beckham är ju strået vassare som fotbollskändis! Hur de spelar har jag ingen aning om, men att de båda vet hur en boll skall dribblas har jag förstått! Dock kommer de i framtiden få en liten konkurrent vid namn Maja! Hon dribblar och trixar så det står härliga till. Skall försöka fånga det på film, den fröken är otrolig!
Sitter i soffan med laptopen i knäet och mp3spelaren i öronen. Det är det bästa sättet för mig att lyssna på musik, förrutom mina enmanskonserter i bilen då! Har kommit hem från en mycket uppfriskande powerwalk. Härligt för kropp och själ. Mannen min har precis satt en deg! Han har ju varit bortrest så bakbehovet var tvunget att bli tillfredsställt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt att ha familjen samlad igen. Roligt att Roger bakar. Jörgen är bättre på att äta smet och nybakat he he.

Lunch nån dag hemma hon mig nästa vecka? Torsd, fred kan vi inte.

Ska dricka upp mitt "lilla" glas vin och hoppa i säng strax :))

Kram
Johanna

syster A sa...

Åh vilka fina presenter!