söndag 17 augusti 2008

1000

nya foton har blivit nerladdade idag. Äntligen! Hade tänkt att köra ett ordentligt fotorace ikväll här på bloggen. Nu blir det inte så, utan halsen ömmar och huvudet värker. Det blir en kopp té och sängen istället.

Kalas för lilla Linnéa var vi på idag. Mysigt och med en sådan fin prinsesstårta! Våra små barn blir "stora" så snabbt!

(Torsdagen 28 augusti skall jag ha tupperware"party", om någon har lust att komma mer än de jag redan bjudit så meddela mig! Jessica? Svärmor? Kina? Johanna? Hanna?)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hade gärna kommit på tupperware party. Kommer fortfarande ihåg den goda chokladtårtan från Nigella? som du bjöd på första gången jag var på party hos dig. MUMS vad sugen jag blir! Hoppas ni har haft en bra sommar. Min kunde ha varit bättre. Det har hänt lite tråkigheter men det kan vi ta på telefon. Nu planerar vi semester i oktober till västindien. HÄRLIGT! Vi hörs!

KRAMAR och hälsa alla i familjen

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Hej Anki!
Vad mysigt det hade varit att ha dig här den 28.... Vad ledsen jag blir av att höra att sommaren inte varit så bra.

Du kan alltid ringa och prata när du vill! Saknar dig!

Visst var det Nigella´s kaka! Denna gång blir det en annan goding!

Kram kram caroline

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Hur kunde jag glömma! Ha en underbar semester i Västindien! Häftigt!

Anonym sa...

Hallo!

Gärna kommer jag.. vart,tid?

Älskar partyn..
//Kina

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Kina!

Torsdag 28 augusti kl 18 hos mig!

Jättevälkommen!

Kram :)