tisdag 5 augusti 2008

Tillbaka!!!!!

Härligt att ärntligen ha tillgång till dator och internet igen. Dock inte med den stationära som fotfarande är hos datordoktorn, utan med min alldeles egna nya snygga compaq bärbara. Sitter just nu i köket vid köksbordet, har domkyrkan i blickfånget och bakom ryggen en snart färdigmålad vit vägg!

Skall sätta mig in i alla funktioner noga (hatar allt som har med instruktioner att göra) eftersom det är min lilla godbit. Nej, den är inte rosa, då hade jag fått punga ut med tolv tusen och det är lite för mycket. Skall se om syrran kan hitta en snygg datorväska nästa vecka då de åker till den härliga staden london.

Sista veckan på semestern och vi skall nog bege oss till fabriksbutiken imorrn där de säljer iittala, höganäs plus en del andra märken!

Har verkligen saknat min blogg och alla andra av mina favoritbloggar, inredningssajter osv. tack för att jag varit saknad!

Återkommer med massor av bilder på vår mysiga sommar. Nu känns det som att hösten är i antågande.......mysigt men lite för tidigt. Vill gärna njuta av solen och värmen lite till.

På fredag fyller den allra finaste lilla lillasyster 1 år! Tiden går så fort, och vi njuter av fulla muggar. Kalas blir det på söndag.

Stor kram från mig och på återseende snart!

/Caroline

Inga kommentarer: