måndag 25 augusti 2008

Smitit undan....

och sitter i sängen och surfar- i love min bärbara!

De andra äter middag, gjorde en variant av carbonara innan R kom hem bara för att kunna gömma mig ett tag.

Ellen är toksnuvig och febrig, Maja lite febrig och jag nyser ikapp med Ellen och har tungt huvud. Har varit förkyld/hängig nu över en vecka..... vill ha lite mer kraft tack!

Om ett par dagar kommer namnband i lådan, har beställt till mina syprojekt. Ett toppen namn som passar mig lika bra som detalj! Önskar jag hade orken att sy lite ikväll. Vet ju av erfarenhet att börjar man så försvinner tiden och det är så kul. Ibland behöver man en spark för att komma igång! Det kliar i mina skaparhänder!

Idag har det blivit en del inlägg! Det är mitt sätt att blogga på, vissa dagar ingenting, andra dagar lite fler inlägg!

Inga kommentarer: