fredag 29 augusti 2008

Fredag

och tjejerna och jag har varit på ikea. Ett toppenbesök, med två superduktiga flickor. De bästa såklart! De har lekt, tittat, känt och bara varit underbara. En av personalen på ikea utbrast när han såg Ellen spankulera omkring "nämen titta vilken liten kund"! Gulligt!
Köttbullar till lunch och glass till efterrätt, det är ju faktiskt fredag.
Förvaring stod på listan idag, så listan är avbockad och både mor och barn är nöjda. En röd (Maja fick välja färg) plåthurts till mitt pyssel, pappkartonger, korgar och lådor. Eftermiddagen är planerad!
Tuppewarepartyt igår var trevligt. Blev full i skratt under demonstrationen, det var en ung tant på 25 år, som var såå mycket tuppeware. Men trevlig var hon!
Imorgon skall jag på formex och har sett att Ernst kommer ha en monter (?) där. Jag gillar Ernst! Titta på hans logga; ett fotavtryck!

Trevlig helg!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Caroline! Hjälp mig....
Är du lika mkt festfixare som torpfixare?! =)
Ska ev ordna en fest åt Pam. som fyller 40. Har du nåt tips? sånghäfte?Mat? Inte för avancerat dock.
Hälsn Maria

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Vad kul!

Kom och fika nästa vecka så kan jag hjälpa dig att spåna! Med mycket enkla medel kan det bli hur bra som helst!!!

Kram C!

Cecilia sa...

Ha det så himla roligt imorgon!!

Tack för mysigt party igår och supergott fika.

Kram C