söndag 31 augusti 2008

Lördag

Linnéa och jag kom tidigt till formex, vi började med en kopp kaffe och bläddrande i kataloger. Linnéa jobbade, jag beställde till mig! Vi hade en så bra dag ihop. Jag har agerat smakråd, kommit med förslag till butiken som L tog till sig.

House doctor, IB Larsen, cabanaz, är bara några av alla märken vi njutit av och som L köpt in till butiken!

En lång dag med mycket intryck, inte så mycket nytt att se, men kul ändå. Det är inte ofta man umgås med en av sina vänner nonstop i tolv timmar. Ofta när vi ses så är barnen med, att kunna prata ostört utan kidsen är inte tokigt alls.

Efter pendeln till centralen tog vi ett glas vin i en hotellbar. Vi ville ha ett positivt sista intryck av Stockholm, och det kan man inte säga att pendeln/tunnelbanan ger!

Tillbaka i Uppsala (lugna härliga stad!) delade vi på en flaska vin i en underbar etagevindsvåning där hennes pappa med sambo bor. Samma härliga utsikt över Domkyrkan som vi har men massor av fler mysiga takåsar ser de från hela sin lägenhet!

Jag är väldigt nöjd med dagen, och kommer i höst att lite då och då hämta små leveranser på Collection!

:)

2 kommentarer:

Karen Klarbæk sa...

Jeg havde ikke fået dit link til din side lagt rigtigt ind på min blog...men NU har jeg fået rettet det, så den ogås bliver vist.

Det er stadig en rigtig fin blog du har.

KAren

Cecilia sa...

Låter som en härlig dag!

Kram!