fredag 15 augusti 2008

Fredag eftermiddag

och syster med familj som hastigt tog en tur till London i måndags kom hem idag. Skönt att ha dem hemma, och oj vad vi har saknat finaste David!

Finfina presenter har vi fått. Det godaste teet som finns "apple crumble" från whittard of chelsea, barbourskjorta till R, gap-kläder till ungarna och en superfin top från esprit till mig! Tack snälla!

Ikväll är det dags igen! Jag menar såklart en av våra underbart mysiga tjejmiddagar. Turen har gått till bästis C som är en riktigt duktig kock, och vi blir några som skall sova kvar där. Kanske kan man få lite sovmorgon?!!!!

Snart snart kan vi ladda ner bilder så att denan blogg blir lite roligare!

Trevlig fredag!

1 kommentar:

Fröken Fräken sa...

Roligt att höra att man tänker likadant! Visst kan man köpa dyra möbler om man gör det för sig själv och man så gärna vill ha dem, inte för att skryta för andra. ALla gillar ju inte det som jag har hemma eller förstår det, men sådant bryr jag mig inte om ;-)

Vad roligt med lite London-presenter, herr Fräken ska åka till Budapest och jag undrar vad man kan önska sig därifrån?