torsdag 21 augusti 2008

Formex 2008

Nästa lördag ska jag med kompis L som har Collection i Uppsala på formex. Första gången för mig, och det skall bli jätteroligt! Härligt med massor av inspiration och en rolig "tjejgrej" för oss två! Vi tar bussen/tåget till Stockholm och sedan pendeln för att kunna njuta av ett glas vin eller två när vi är där!

Hon har vanan inne sedan många år tillbaka så det blir godbitarna hon visar mig till. Ser framemot det, har haft en urusel dag på olika sätt......

Längtar efter Maja som snusar och sover så gott hos moster. Hon tog David och Maja till pizzerian där de fick pizza (!!!) och cocicola som Maja säger. Mysigt!
Maja är inne i värsta trotsperioden till och med på dagis, vilket tyder på trygghet!

Ellen sover gott, och hon är så mysig nu så jag vet inte vad. Kom på häromdagen att när Maja var drygt ett år så var jag gravid med Ellen, och magen växte vilket gjorde att jag inte orkade på samma sätt som nu. Det är som att vara föräldraledig för första gången med en ettåring!

2 kommentarer:

Anonym sa...

När är Formex mässan? Är inte den i Januari?

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

28 -31 augusti är formexmässan. Vem är du?!!!! ;)