måndag 18 augusti 2008

Efter några timmars


egosurfande och alldeles för mycket doftljusande (kan man bli hög på voluspas magnolia?!) så känns det lite bättre. Får nästan lite dåligt samvete över mitt förra inlägg. Jag är ingen dålig mamma, jag är bara en normal mamma som ibland tycker att det blir lite mycket.
Maja har suttit med mig och kikat lite på bloggar och sett fina bilder hon tycker om! Hon är mycket inne på katter nu. "Vill klappa den"!
Imorgon är en annan dag, med förhoppningsvis lite senare uppstigning än idag (05.15), och då lite mer utvilad. Tänkte att tjejrna och jag skulle gå till vasaparken och till biotopia som ligger i samma park. Hoppas det inte regnar, för Ellen har ännu inga galonisar.
Dessa härliga bilder gillar jag! TineK Home. Glasen har vi på torpet, köpte de för flera år sedan, och skåpet påminner lite om vårat skåp i vardagsummet. Visserligen är vårat svart, men det är fyllt av fina saker som vi tycker om!
Dags att sova och försöka kurera halsen.
Tar tacksamt emot feedback på inlägget innan.

3 kommentarer:

syster A sa...

På torsdag ska moster ha Majsan på sleepover-party! Ev ska jag ta David och Maja till pizzerian för lite ute-äta-träning ;).

Låter mysigt med biotopia. Visst har ni väl David´s gamla galonis-set i strl 80 ngn stans?

Kram syrran, du är bäst!

Cecilia sa...

Mna får vara total less på sina barn! Det är helt ok, och självklart är man inte en dålig mamma för det.
Det är bara att visa var gränsen går, fortsätter ni så här så blir mamma arg! På rikt!

Kram och fina bilder :D

Anonym sa...

Hallo!!!!

Här finns det galonisar ev att ärva vilken stolek har flick ungen????

Kram Kina