tisdag 9 januari 2007

Regn, regn....tråkigt

Har precis skrivit ett mail till mammorna i min föräldragrupp. Ett ledset sådant. Jag brukar alltid stötta och skriva kommentarer om innehållet i deras mail, men när jag skrev om min jobbiga vidriga situation med svullnaden i bröstet så är det endast en av sex personer som har stöttat mig. Men jag är väl inte lika viktig som några av de...jag vet att det är helt fel att skriva så, för jag vet ju att det inte är så. Men jag känner mig jätteledsen. Människor kan vara så otroligt egoistiska och bara vara intresserade av sig själva. Tråkigt och en brist i deras sociala kompetens.

Ska försöka att skaka av mig detta nu när jag har fått iväg mailet och försöka ha en bra dag istället. Men ibland har man låga dagar...särskilt när regnet öser ner ute.

Maja mår i alla fall bra och sover som en stock ute på balkongen. Hon gåt till 90% nu! Det är så sött så man smäller av. Lilla fina människan! En till tand har kommit, i överkäken. Maja älskar att borsta tänderna och vill gärna göra det ofta ofta! Sträcker sig mot tvättstället och säger "titta". Gogumman!

Inga kommentarer: