tisdag 4 december 2007

De sover

Snusar och snarkar på loftgången. Jag dricker kaffe! Gott.

Besöket hos husläkaren idag bekräftade att Maja har "mul-och klöv-sjuka" som det så fint heter, men inte har ngn koppling till djur. Det låter lite läbbigt, men är helt ofarligt. Maja var så duktig så, fick välja ett bamseklistermärke. Det går bort av sig själv. Viruset alltså, inte bamseklistermärket.

Dags för påtår, och då måste jag gå genom vår fiiiina hall!!!! Har även fixat min hemlisjuklapp till tjejmiddagen på torsdag. Är riktigt nöjd. Längtar till torsdag. Ikväll är jag själv igen. Mycket möten på R´s nya jobb......... Hmmmmm. Fast han stannade hemma idag på morgonen och åkte med Maja till husläkaren så jag skall inte klaga.

Kaffe var det ja!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt att ni vet var det är nu!

Ja, även Rogga har ju ett jobb, precis som du, mamma är det viktigaste jobbet som finns.
Eller förälder ska jag säga ;)

Kram Cec

Diana sa...

Stackars Maja gumman. Hoppas hon tillfrisknar fort.
Hjälp vad Ellen växer så det knakar! Och hallen eran blir ju superfin :)
KRAM