fredag 28 december 2007

Shopping till max!

Supermysig dag med shopping och tjejlunch! Hela "middagstjejgänget" var på plats plus världens sötaste lilla bonustjej Josefin fem och ett halvt. Vi åt en toppengod och fräsch asiatisk buffé, tog en fredagsöl till och pratade och hade det mys! Kortet mitt har gått varm idag och vilken bra terapi det är! Har köpt födelsedagspresenten till R och är så nöjd så jag ville ge den idag, men han ville vänta till den femte januari då det är fölsedag. Men då! Jag som älskar att ge bort presenter som man vet blir uppskattade!

Tjejerna har fått en hel drös med nya kläder, jag har fått en mulberry halsduk (tittat på lääänge), två par skinnhandskar, en handväska och en kjol. Plus en del kul till hemmet.

Kom hem till ett paket från bluebox. Från världens finaste syster! Ett underbart halsband (bild kommer en dag med bra ljus) och ett fint kort. Tack A!!!! Det muntrar upp!

Ett brev från min arbetsgivare om en trevlig löneförhöjning fanns även i posten! :)

Ett glas vitt nu och en förhoppning om att vår lilla nattätare håller sig mätt lite fler timmar den här natten......

Har fått en förfrågan från en go vän om att skylta hennes skyltfönster till hennes frisersalong!!!!! Jaaaaaaa!!!! Såklart. Snart börjar det nya äventyret. Har lite svårt att förstå det. Det skall bli så otroligt roligt!

Trevlig fredag!

Inga kommentarer: