torsdag 6 december 2007

Tjejmiddag med julklappar

Årets tjejfest i juletider blir lite tidigare än vanligt, men det är alltid lika kul med klappar så att tjuvstarta lite med det är helt ok! Syrran har berättat för mig vad som bjuds ikväll och det är inte illa! Skall ta några fina bilder på maten. En liten hint....Nigella!

Febriga och snoriga små tjejer sover, tar kanske med mig Ellen ikväll. Allt beror på hur eftermiddagen blir.

Dade och moster var här i förmiddags. Vi bakade pepparkakor med massor av härliga fina gamla (och nya) pepparkaksformar, lyssnade på julmusik och hade det lite mysigt blandat med lite stress.

Nu skall jag pyssla klart ettiketten till mitt bidrag och leta fram min fina julsäck som jag gjorde för några år sedan.

Och ta en kopp kaffe.

Måste bara berätta att Ellen lägger sig på mage på ungefär tre sekunder efter att man har lagt henne på rygg! Duktig kicka!

Inga kommentarer: