lördag 5 januari 2008

33-årskalas för min fina man!




R fyller år idag. 33. Nästa gång jag fyller blir jag också 33. 32 känns liksom inte så mycket, men helt plötsligt känns 33 mer vuxet, men seriöst. Nästan 35. Nog om mina funderingar. Vi hade lite paketöppning i morse med ett tema på märket i paketen. Det bara blev så. Jag hade köpt en ursnygg gant-klocka som R har kikat på, och en mellanblå gant-mugg. Mannen i fråga blev mycket glad!
Fika på eftermiddagen med många gäster som fick kalasa på köpekakor och hemgjorda prinsessmuffins, eller muffel som Maja säger! De blev lite härligt romantiska i färgen och ser nästan ut som små rosor. Ett tips till spritsning är att köpa engångsspritspåsar som även innehåller olika spritsar.
Maja sover och Ellen övar på krypvarianter. Hon ligger inte på latsidan, är så frustrerad och irriterad på att hon inte kommer fram. Lilla mulliga hjärtegryn!
Kommisarie Lynley på tv ikväll. Hoppas vi orkar vara vakna till halv tolv. Vi får se.
Trevlig lördag :)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för mysfika as usual! Hoppas Rugor blev nöjd ;).

Kram A&C