torsdag 3 januari 2008

Lägenheten

var "grundfräsch", men alla rum hade tapeter i grönt, blått och gulterrakotta... jippi!!! Som pricken över i fanns det en snygg bård upptill. Heheheheheh!
Nya golv skulle vi lägga in överallt utom i vardagsrummet, plus vitmålat med ngn fondvägg här och där. Kan bli riktigt fin.
Just nu känns allt bara övermäktigt, är så trött så jag svimmar snart. Men om/när (?) vi får sova lite mer så kommer även det här att orkas med. Hissen såg ut att vara på gränsen för att få in vagnen, men vi mätte och det skall nog gå.

Imorgon får vi veta hur det blir. De som hade fyran skulle bara titta på tvåan (som är urfräsch) och sedan bestämma sig. Antar att det blir inflytt ngn gång i februari. Någon som har lust att hjälpa till?????!!! ;)

Gäsp och trevlig kväll!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Självklart hjälper vi till!!

Anonym sa...

Från syrran ju!!

Hanna sa...

Nämen - gulterracotta med bård, vad är det för fel med det? *skratt* Precis så såg min första lägenhet ut:)

Att flytta är sjukt jobbigt, men sååå roligt! Och så passar det väl himla bra nu när du börjar din utbildning och kan använda alla nya spännande lärdomar när du inreder nya hemmet!:)

Anonym sa...

Kul!!! Hoppas alla vill byta!
Hjälper så gärna till bara jag också får vila. Trött så jag mår illa idag.

Paaa C

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Hej vänner!
Men C då? Inte sovit? Självklart skall du vila om du kan hjälpa till. Ett bra sätt att hjälpa till är att vakta en liten bebbe också! Visst har jag sagt att det är fika imorrn halv två?

Hanna! Okejrå, varför vara kinkig......!;) Ja, det skall bli så roligt (om det blir så här) att få använda kunskaper från utbildningen till en helt ny lägenhet!

A! Tusen tack! Vi vet ju att ni hjälper, det gör ni redan!

Kram på er från en tröttis :)

Anonym sa...

Hej hopp
Hoppas att alla vill byta så ni får en större lägenhet. Det skulle ju passa er perfekt. Det är bara att säga till när ni vill ha flytthjälp. Jag kan kanske inte göra så mycket ;)) men min muskelman hemma hjälper gärna till.

Hoppas hoppas....

Ha en trevlig helg!
Kram Johanna