måndag 7 januari 2008

Har fått en klipptid

så jag kan vara snygg i håret imorrn när jag skall vara med Stylistakademins vd på en intervju för Uppsalatidningen. :) :) :)
Birgitta Kulling som hon heter ringde mig idag och frågade om jag ville vara med på intervjun. Eftersom jag hade "skickat in ett sådan trevligt brev" så tyckte hon att hon ville ha med mig.
Jag blir jättesmickrad och otroligt glad. Först var jag lite tveksam, medan sekunden senare så vaknade karriärCaroline och jag insåg att det är ju faktisk lite pr, och ett försprång jäntemot de andra deltagarna på kursen! Är inte den som söker mig mot "rampljuset" , men en sådan här chans får man inte tacka nej till. Pappsen kommer hem och tar knoddarna, så jag kan slappna av helt.

Lite läskigt att vara med i tidningen. Hoppas bilderna blir bra och om de tar med ngt av det jag säger inte blir någon konstig rappakalja. Om jag inte blir så nervös och tokigheter slinker ur mig.... ;)

Ännu ett steg närmare.......!

2 kommentarer:

syster A sa...

Såååå kul o jag blir så stolt!!!

Kram syrran

Anonym sa...

Vad kul! Det där kommer att gå kalasbra, inget att oroa sig för. Du är bäst!

Kram o lycka till