onsdag 22 april 2009

Oj, vad jag tappade lusten

att blogga nu.

Så otroligt tråkigt med anonyma tyckare som häver ur sig otrevligheter.

Jag vill inte ha lösenord för att mina läsare skall nå min blogg, men det verkar som att jag skulle behöva det efter denna hetsiga hjälmdiskussion.

Hädanefter kommer jag att radera alla otrevliga kommentarer. Det här är MIN dagbok, en dagbok som är en glad sida, visst finns det allvar som alltid i livet, man jag vill slippa dumheter från folk jag inte vet vilka de är.

Och om någon missade kramen i slutet av mitt inlägg nedan så är ju det sorgligt. Tanken med hjälminlägget var att värna om mina medmänniskor. Inget annat.

Ha en fin vecka mina fina vänner därute!

KRAM!

8 kommentarer:

m sa...

skickar en kram tillbaks!! Jag förstod klart och tydligt vad du var ute efter!! Tack för omtanken! ;) och för guds skull: lägg inte ner bloggandet!!

Cecilia sa...

Skit i sånt folk! Vissa är baraute efter att provocera!
Ignorera är bästa medicinen.

kram

cia sa...

Usch vad trist med såna människor.
Du gör helt rätt att rader dem, inte ska du behöva ha sånt i din blogg, din dagbok.
Varför ska man lägga sig i liksom?

Anonym sa...

Hej!

Säger som föregående, bästa att ignorera det!
fast tråkigt naturligtvis :(
Kram och ses på Lördag!
Ha en bra Torsdag!!

Anonym sa...

Nu glömde jag ju att skriva vem jag är....kram Camilla :)

Anonym sa...

Ja törs man inte bära cykelhjälm så kan man väl hålla det för sig själv och inte skriva massa dumheter i bloggen. Heder åt Drömlägenheten som tar upp det här med cykelhjälm.

Kram Hanna

Anonym sa...

Hej! Tråkigt att du har råkat ut för syrliga kommentarer, det är verkligen inte roligt. Har själv råkat ut för det för ett tag sedan, och av samma person, ser ju det på ipnumret. Så jag valde att inte godkänna de kommentarerna sen. Det blir trist stämning på bloggen med sånt där. Hoppas du vill fortsätta blogga som du gör nu. Jag tycker om din blogg.

Kram Malin I&D

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Tack alla fina för era rara ord!

Det värmer, och jag kastar detta bakom mig och fortsätter som förr. Because i´m worth it.

;)