onsdag 29 april 2009

Böcker!


Älskade böcker! Det bästa sättet att slappna av på. Passar utmärkt nu när jag har ont i munnen efter mitt tandläkarbesök idag. Läser just nu Malin Persson Giolito, känner igen mig i mycket av det hon skriver när det handlar om barn. Har precis avslutat Denise Rudberg, och det är väldigt lättläst litteratur på gränsen till dålig. Men dock en smula underhållande. Som en pausfågel. Jo Nesbö kommer nog näst på tur. Har lästa hans/hennes (?) tidigare och gillat de.
Nu kommer mina skatter hem från affären, de har köpt "flytande föda" åt mig! ;)

3 kommentarer:

2BarnsMamman sa...

Visst är böcker underbara! Hoppas de fått dig att må bättre!

Anonym sa...

Stackars dig, med tandvärken menar jag :)

Jag kan inte komma ihåg när jag läste en bok senast men det är verkligen något jag längtar efter. Om jag ska läsa EN bok vad ska jag läsa då? Har du något förslag?

Bra att du lämnat de där fåniga kommentarerna om hjälm bakom dig. Det är inte lönt att ödsla tid på negativa människor. Ha det gott!

purple area sa...

Det är så härligt att bara slänga sig på soffan och läsa lite. Riktigt batteriladdande.