söndag 26 april 2009

Partybrudar!

Dukningen
Brudarna!

En toppenkväll som vanligt när vi ses! Många många skratt och god mat och god dryck. Citronskal plus saften, riven färsk ingefära och vitlök var smaken på kycklingfilén jag bjöd på. Det var lyckade kombinationer ihop. Fransk potatissallad med sparris och ruccola, lufttorkad skinka och pumpakärenbröd var varmrättens innehåll. En ostbricka med kex och fikonhonung bjöd jag på till dessert. Ett portvin till. Kaffe, avec och chokladpraliner avslutade middagen. Vi hann även mumsa lite nötter och naturgodis innan vi fick för oss att vi skulle gå ut. Att dansa är kul, men annars är det rätt trist ute. Lite seg idag men inte så det stör nämnvärt!
Tack för igår fina vänner, ni alla har glömt er lilla gåva!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för igår :)
Men jag fick med mig lilla doftpåsen! visst menade du den?
Jag får följa med er nästa gång när ni får för er att gå ut!
Kram Camilla

Cecilia sa...

Tack själv! Jättemysigt!

syster A sa...

Tusen tack!! En kanonkväll!