onsdag 30 maj 2007

Fräsig mamma

är det sista man känner sig som! Åh, så hipp jag kände mig i morse i R´s regnjacka (den enda som går att knäppa!), otvättat hår, gympadojjor som har sett sina bästa dagar, osminkad och fräsch!!!! Längtar till i höst när den lill* knodden är ute, jag har gått ner 25 kilo på två veckor, blivit brun, smal, fräsch (och rik) och lyckad...typ! Fast jag känner mig ganska lyckad nu med som är mamma till världens finaste tjej. Synd bara att hon har en mamma som känner sig som bottenskrapet på en container. Men, det finns ju bot mot det! Beställa tid hos frissan (klipp och sling), boka den underbara 90-minuters ansiktsbehandlingen som jag fick i julklapp, och måla sig lite så blir det ju genast bättre!!!!

Eftersom Maja mår bättre så kan jag drömma mig bort till en ytlig värld....där min ursnygga turkosa kavaj kommer att matcha barnvagnen i höst! Sådeså!!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Hanna sa...

Haha, 25 kilo på två veckor brukar jag också satsa på. Det funkar sådär halvbra;)