torsdag 10 maj 2007

Grattis grattis grattis

på femårsdagen till min underbara prinsessa och guddotter Josefin! Jag vet inte hur det gick till, men helt plötsligt så är hon fem år! Stora, fina tjejen. Charmig som få och så speciell. Älskar henne! Och nu sitter man här med tårarna rinnande och tänker tillbaka på första ögonblicket då vi träffades. En solig dag i Maj!!!! Prinsesskalas på söndag, vi längtar hela familjen! KRAM!

Idag är det mvc besök, och sedan lunch på ikea med syrran, David och samma kompis som jag kunchade med i tisdags. Gick in i vecka 30 (!) igår, så nu antar jag att mvc besöken kommer att bli lite tätare!

Maja och pappa är på morgonpromenad och jag skall hoppa in i ducshen innan vi alla beger oss till mvc, för at lyssna på bebbin!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för dina fina ord, hon älskar dig med!!!! Kram!