onsdag 2 maj 2007

Lite deppigt och mycket

tröttigt. Trots världens underbaraste dotter och R hemma från Rom. Tänk vilka hjältar alla ensamstående föräldrar är. Jag var så trött igår, jag tillät mig att slappna av och då rann tröttheten över mig tillsammans med en smula depp. Skulle kunna sova resten av veckan känns det som.... Men det går ju inte, vem skall ta Maja då?

Sötnosen sitter just nu i fåtöljen med en napp (som hon hittade och får ha...) och knappar på miniräknaren med mycket tunga ögonlock. Vi kanske har sådan tur båda två att vi får slummra en stund snart!
Maja älskar att sitta vid köksbordet och rita!
Sötnosen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina "bissingar" Majsan har fått!! Ska bli så kul att träffa er snart. Hoppas allt går som planerat! KRAMIS från oss i V-vik

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Visst är de söta!!!!? Jag/vi längtar jättemycket!!!!!
Hoppas ni mår bra!

Kram kram C