måndag 10 mars 2008

50%

sjuksriven till och med 25 mars. I drygt två veckor skall jag bara göra det som är viktigt för mig. Inget annat. Sova, vila och försöka försöka, måste försöka stressa ner. R kommer att jobba halvdagar. Det känns jätteskönt. Jag har en toppenläkare.

Har kursen imorrn, redovisning av stylingarna med handledare. Det skall bli kul. På torsdag skall det tas kort på kursen plus att en donna från Mary Kay kommer och föreläser om kvinnligt företagande och om oss själva som våra egna reklampelare ...typ. Vi skulle även få personliga tips. Jippi!!!! Eller inte. Jag känner mig så mycket på topp nu....

Imorgon skall jag maila mina förslag/åtgärdslistor till mina lägenhetsinnehavare, då kan jag bocka av det på listan. Det har tagit många timmar. Hur roligt det än har varit och är med kursen så skall det bli jätteskönt när den är över. Faktiskt. Min firma skall få sakta växa fram, känner ingen stress. "Starka träd växer långsamt" eller något åt det hållet sa Birgitta Kulling till mig. Det lyssnar jag på.

Dags att försöka sova lite nu.

4 kommentarer:

Cecilia sa...

Hoppas att du mår bättre snart gumman!
Haha, ser er alla som reklampelare, med en trekantig kropp målad med en annons :D

Paa C

Anonym sa...

Vila vila vila nu syrran.

Kram A

Johanna sa...

Vad skönt att få lite tid att försöka varva ner lite. Det har varit så mycket ett tag nu så det behöver du. Vad bra att Rogen kan gå ner i tid och vara hemma lite mer. Hoppas att du känner att det hjälper så du orkar med lite mer snart.

Kram Johanna

Anonym sa...

Många varma kramar...
Otroligt vilken vacker/mysig bild på din blogg:-))

Ta det lungt...
Men nu är det dags att lägga i växeln latmasken..
Kraaaaaam!
kina