torsdag 13 mars 2008

Funderar och funderar

över om jag skall gå en till kurs! Och jag tror faktiskt det. Den innhåller så mycket bra för mig och min firma så det är nog ett måste.
Kursens innehåll:
* Trädgård i allmänhet, trädgårdens ansikte, lätt beskärningsteknik, verktyg-redskap
* Entré, alltan och balkong, färg och form, växter, dekorationsmaterial
* Kamerademo, kamerateknik , belysning
* Hur fixar jag själv mina reklam och visningsunderlag utan att ta dyr hjälp från reklambyrå?
* Funbo planstkola ; installationer tänk entre´, altan och balkong, diplomutdelning
* Träff hemma hos läraren.

Visst skall jag gå den? ;)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Självklart ska du gå den! Och nöär du dessutom har en hel härlig torpträdgård att öva på är det inget att fundera på. Kör hårt!

Kram A

Anonym sa...

Absolut!!! Jag vill oxå!!

Cecilia sa...

Ja, det låter precis som något för dig.
Bara du känner att du orkar med!

Ses im!

kraaam C

Anonym sa...

Klart du ska gå dig kör hårt..
Barn flicka nattetid.. Mmmmm

vi kan ta na en natt:-)

Kina