tisdag 25 mars 2008

En gosetetra



eller något åt det hållet. Maja och jag sylade (sydde) tillsammans i söndags, och då blev det en gosetetra som syrran spontant sa idag när hon såg den! En sådan där toppensnutte att suga på, tänk vilka goda hörn den har. Den är fylld med vadd och ris, så det är tyvärr inte tvättbar. Får hoppa över riset till nästa. Är sugen på att försöka mig på bokstäver och andra figurer i tredimensionellt. Borde sitta och plugga till provet ikväll, men har ingen lust. Kan ju allt redan ju!!! ;) ;) Skämtåsido så är det inte så lätt att plugga på, det är mycket som är så självklart. Men skall ta och sätta mig i min fåtölj och skumma igenom böckerna och alla anteckningar. Eller inspirationssurfa lite till......

2 kommentarer:

Helena Dovier sa...

Tack detsamma - vilken härlig blogg du har! Visst är Blocket bra? :-) Det mesta som jag har bytt ut i möbelväg under det senaste halvåret har jag hittat på Blocket, och jag är så nöjd med det jag har fått tag på.

Vad spännande att du går en stylistutbildning! Jag kan bara tänka mig hur kul det är.

Tack snälla för att du har länkat till mig - jag länkar tillbaka till dig. Lycka till med skänkletandet! :-)

Kram från Helena

Cecilia sa...

Vilket bra namn!! :)

Paa C