torsdag 13 mars 2008

Tydligen är det påsk nästa vecka!



Tiden går så fort! Den här påskharen från greengate är en liten söt inspirationskälla till att sy egna. Men det hinns inte i år. Maja och Ellen får varsit litet påskägg från åhléns som årets påskprydnad.

Arbetet med mitt lilla rum pågår för fullt. Det blir så bra. Det kommer att finnas boxar, askar och lådor, korgar, fina påsar och andra fina förvaringar med tyger, papper, band, stämplar och allt annat man behöver för att pyssla, jobba och mysa! Kommer att rensa bland alla mina saker för att få det överskådligt och lättåtkomligt. Härligt!

Förresten, någon som vet om det finns barnflickor som jobbar natt? Ellen...............

4 kommentarer:

Anonym sa...

Inte alls avis på din hörna.....

Kram A :-)

Maria sa...

Påsken får jag hoppa över iår. fyller år och det tar störst plats just nu!

Anonym sa...

Sy påskharar! Hur kommer man ens på tanken *imponerad*! Jag hinner knappt gå på toa juh - hur hinner du med sånt!

KRAM!

Hanna sa...

Ja, jag undrar mest om det finns barnflickor som jobbar med kräksjuka ungar;)

Filmen på dina flickor var heeelt underbar! Du anar inte hur många gånger på raken Salma krävde att få se den *s* Hon skrattade så hon kiknade (särskilt vid den delen när Maja ramlar) haha!

Kursen låter jättekul ju!

Trevlig helg:)