torsdag 27 mars 2008

Blossom och jag!

Har precis satt mig ner med en fullkornspaj med grillade grönsaker, Ellen sover och jag känner mig nöjd efter ett träningspass. Japp. Tränat. Jag!!!! Det var länge sedan. Mycket välbehövligt för kropp och själ. Ett baspass på ca 35 minuter. Har inte mycket styrka kvar i kroppen, men nu skall den byggas upp. Kände lite lite av ischiasnerven som har spökat sedan Ellens födelse, men den mår nog bra av träning.

Solen skiner från en blå himmel. Efter Ellens lunch blir det nog en sväng ner på stan. Hemtex har rea ( nähä!!!) och jag vill ha ett nytt överkast till vårat sovrum. Har tänkt mig något åt rosa/beige. Snart kommer den bruna sängkappan som förhoppningsvis matchar sängstommen. Det kanske låter mörkt med brunt på både stommen och sängkappan, men eftersom väggarna skall bli vita och likaså golvet så blir det en snygg kontrast.

1 kommentar:

Helena Dovier sa...

Bra jobbat med träningen :-). Lycka till med Hemtex-shoppingen! Jag hade flax i går och hittade just ett sådant överkast som jag har letat efter i evighet men inte har velat lägga en halv förmögenhet på. Nu hittade jag ett till överkomligt pris, så då slog jag till :-).
Ha en fortsatt bra dag!
Kram från Helena