lördag 29 mars 2008

Mycket fest nu!

I torsdags var vi på en otroligt trevlig och rolig och god diputationsmiddag! Grattis Jörgen!!!! Det var första gången som Roger och jag gjorde något tillsammans, utan barn på väldigt väldigt länge....här pratar vi minst ett år...... Det var bordsplacering och vi hade jätteroligt.

Ikväll skall svåger F ha lite firande, och det skall också bli roligt. Ellen och Maja har farfar och Inger härhemma. Mysigt!

På tisdag är det fin middag med diplomutdelning från Stylistakademin, så det blir fest i dagarna tre!

Nu blir det Blossomgympa och sedan skall jag baka foccacia till kvällens firande.

4 kommentarer:

Helena Dovier sa...

Vad kul med så mycket fest, särskilt när man som ni inte har varit ute på tu man hand på så länge :-). Och vad snyggt det var att blanda de olika lyktorna. Det måste jag lägga på minnet!
Ha en bra, och riktigt rolig :-), start på veckan!
Kram från Helena

Jes/Vita villa vila sa...

Ville bara stanna & säga hej innan jag går ☺

Första gången jag är här - men absolut inte sista!!! Jättehärlig blogg ♥

Jes

Hanna sa...

Åh vad kul med alla festligheter och att få rymma undan barnen en stund;)

Grattis till den avklarade utbildningen, hoppas nästa kurs blir givande!

Varmt tack för de peppande orden på min blogg också! Det betyder mycket när man känner sig ynklig...

Kiddan sa...

Oj - du har verkligen mycket att vara lycklig och glad över! Kram!