söndag 16 mars 2008

Rätt låt vann!

Charlotte Perelli är så otroligt proffsig och gjorde ett snyggt framträdande, men varför varför måste hon banta ner sig till ett skelett? Det ser inte hälsosamt ut, eller snyggt. Nåja, duktig är hon i alla fall.

Har fått så fin respons från mina stylinguppdrag så det är inte klokt. Blir så glad och lite stolt över mig själv. Imorgon kväll skall jag fota några efter bilder till redovisningen på tisdag.

Roger har gått ut med barnen, och jag röjer och packar upp lådor (jovisst har vi en del kvar...) och skall vila lite. Klockan sex går vi upp i den här familjen, oavsett om man fått sova på natten eller ej..... Idag blir en "lugn" dag hemma (städa, packa upp, och fixa lite allmänt) med mys och bara vara.

Imorgon skall syster och jag komma igång med ett nyttigare liv. Promenader efter dagislämning istället för kaffe hemma på en gång. Nyttigare och mer regelbundna måltider/mellanmål och mycket vatten. Har vi hört det förr?!

1 kommentar:

maria sa...

Kikar förbi och ser hur ni har det! Kramar!!