måndag 17 mars 2008

En bloggdag

Ikväll skall jag som sagt på en fotografering, en "efter" fotografering. Det skall bli intressant att se hur de har tolkat min förändringslista. Imorgon kväll är det kurs med redovisning, och jag känner mig beredd sånär som på att jag inte hunnit skriva ut och kopiera 25 ex. av min redovisning till mina kursare och lärare. Men det löser sig! På onsdag skall jag på en sminkkonsultation, Mary Kay. Är inte så intresserad av sminket, men en bra rengöring plus en bra mascara står på min önskelista. Mysigt att ta en tvåminuterspromenad till gamla polishuset och träffa den gulliga Mary Kay konsulten., bli lite sminkad, kanske få en kopp kaffe och lite bra tips!

Måste få klart min f-skattsedel så jag kan ta betalt om någon vill anlita mig. Hela kursen kommer att vara med i uppsalatidningen (jag för tredje gången) när kursen är slut, med bild, namn och telefonnr. Gratisreklam igen. Tänker dock starta upp sakta, och har många många ideér, men först och främst vill jag vara mammaledig. Det är ju min firma, så då bestämmer jag i vilken takt jag vill börja. Är ju självklart medveten om att jag inte kan tacka nej så här i början, men kommer inte att göra någon marknadsföring ännu.

Känner mig extremt trött, vilar lite för lite. Hur lätt är det att vila när man hör de små juvelerna utanför sovrummsdörren? Började i alla fall att läsa lite igår, Cecelia Ahern "Ps, jag älskar dig", har hört att den är en feelgood bok.

Inga kommentarer: