fredag 7 mars 2008

Just nu står

det en brun skinnfåtölj, Karlstad och en vit Jennylund i vardagsrummet. I min vita fåtölj ligger en brun pläd och en blommig kudde jag sytt idag och som jag är oförskämt nöjd över! Sydde nämeligen utan nålar, ja utan knappnålar. Och andra gången i mitt liv jag syr i en dragkedja! Go jag! I R´s bruna fåtölj ligger en vaniljvit pläd lite nonchalant slängt över armstödet. Töntigt va?! :) Men ursnyggt. Vi har nog jordens mysigaste vardagsrum just nu, om man bortser från de mönstrade tapeterna och bårderna. Det är i alla fall en varm färg. Och inte blått. En dröm jag har haft är att kunna ha som små öar i ett rum, utan att det ser ihopträngt ut.

Det kommer nog en bild, men nu är det dags för att njuta av den barnfria kvällen för våra pärlor sover och ett gott vitt väntar.

Trevlig fredag!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhhhh
Vad jag kängatar efter vad ni gjort i lägeheten..
Är ju så jäkla nyfiken...

och man får ju lite tips*förlåt*!
om jag tar lite tips från dig...

Kul inlägg om allt bjäfs och etc..
*asg*

Kram K