måndag 10 mars 2008

Stressad till tusen,

ledsen ofta. Ingen ork att leka eller busa, känner mig en smula tom. Då är det dags att släppa en del. Det blir inga stylingar utöver de som hör till kursen. Jag varken orkar eller hinner. Måste tänka på mig själv, inte andra. JAG skall må bra i MIN familj. Då kan jag inte lägga ner energi på andra. När jag engarerar mig vill jag göra det ordentligt, och då kan det inte göras snabbt. Tyvärr.

Har fått en tid hos vår husläkare idag. Han är bra.

Energin jag hade lite av förra veckan är som bortblåst. Jag vill sova. Läsa. Dricka kaffe. Surfa. Jag måste dock jobba med mina stylingar. Har skjutit upp de och min egen deadline för en av de (den "värsta") är idag. Inte halvklar. Diciplin hitåt tack.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du syrran! Du är sååå duktig. Jag önskar jag kunde avlasta dig lite. Du ska INTE ge bort gratistjänster bara för att du går en utbildning. Nu måste du må bra. Din firma kommer så småningom.

Kramar A