onsdag 2 april 2008

Diplomerad stylist/flyttstylist!



Igår var det fin middag med diplomutdelning. Trevligt, gott och lite lyxigt, precis som hela kursen har varit.

Jag är stolt över mig själv som har gjort det här. Glad över mina nya kunskaper och nya bekantskaper! Jag tog initiativ till att vi i kursen skall fortsätta träffas, och ha ett slags nätverk. Det mottogs mycket positivt. Tänkte börja med att bjuda hem alla som vill och kan på fika, så får vi se vart det leder till. Det gäller att skaffa sig kontakter inom alla områden, och jag är glad över att ha funnit en bra kontakt med några av inredarna från kursen. Förhoppningsvis kommer feng shui läraren att ha kurs så småningom och då är jag självskriven.

Nu är jag totalt utpumpad och extra trött för en liten en har varit en snuttgurka hela natten!

Att få lära sig nya saker, att träffa nya människor är så otroligt utvecklande för en som person, och ens personlighet, så det gäller att ta chansen när man får den att vidga sina vyer. Man mår så mycket bättre av det!

7 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS!!!! Vad du har varit duktig! Hoppas att få se bilder på dina stylingar sen när vi ses. Vi ska till Uppsala den 23-25 maj på disputation. Bjuder ni på fika???? Är ju nyfiken på det nya boendet också!

Anonym sa...

Ett stort grattis!!! Va duktig du är och det måste kännas så otroligt roligt att ha fått så mkt kunskap i det ämne du verkligen brinner för!
Kram Fia

Cecilia sa...

Grattis och härligt!
Det hörs hur mycket du tycker om det här!

Stor kram C&J!

Anonym sa...

Jättegrattis!!!!


Många kramar i massor....

Du är helt suverän...

Kina

syster A sa...

GRATTIS systeryster! Är såå stolt!

Kram A

Kiddan sa...

GRATTIS! Vill oxå se bilder! Men tror du att du kommer att orka jobba - det har ju varit lite tufft har jag förstått?

Kram och LYCKA TILL!

Anonym sa...

Grattis Carro och lycka till! Tror på dig.... har väntat år på att få se dig göra detta. (en annan tanke var att du skulle öppna en Mique-butik el liknande! Håll i hatten när det blåser!