fredag 4 april 2008

Kräk.......

Maja kräktes i onsdags kväll. Tre ggr. Maja och pappa sov på madrass i vardagsrummet (pappsen på golvet bredvid) och Maja sov gott hela natten. Ellen kräktes igår morse efter morgongröten, och det var ju superkul att plaska i det....! Efter det har båda barnen mått bra, haft tråkigt och varit busiga och pigga. Tills idag..... Maja vaknade och var toktörstig efter coki cola (hon har fått cola blandat med vätskeersättning) men fick vatten, proviva och dumt nog äppeljuice. Hon gangde även lite på ett päron och allt kom såklart upp igen. Dumma föräldrar som inte kan tänka. Nu är hon seg och har inte så mycket ork. Vi får alltså börja från början igen.... Ellen mår bra, kryper omkring och morrar och flirtar massor (kniper ihop ögonen och tokler!)

Trist då vi idag skulle ha träffat syrran plus David och en kompis med hennes två söner som är i samma åldrar som Maja och Ellen. Vi har inte setts på flera månader tillsammans med barnen.

Men, så är livet!

Är med i Uppsalatidningen idag! Ett reportage och en annons! Det blev bra faktiskt! Känner mig lite stolt och så blir jag lite blyg, det är liksom inte Jag det där....eller?!!!!! Kika gärna och tyck till!
www.uppsalatidningen.se

4 kommentarer:

Cecilia sa...

Ja, bäst att hålla sig till vatten och avslagen riktig coki till de små. Magen irriteras ju så lätt igen!
Hoppas hon känner sig bättre snart.

Stor kram C&J!
Ska införskaffa en tidning idag :D Det var suddigt på nätet!

Anonym sa...

Den var ju jättebra,måste hämta mig en papperstidning av uppsala tidningen nu på direkten....:-)

Malin tyckte du var fin oxå....

Nu ska det röjas här...
Kramn K

Anonym sa...

Stolt stoltare stoltast!!!!

Kram A

Anonym sa...

Hej!

Jag är sååå sugen på att börja utbildningen till flyttstylist nu i höst! Det verkar som att du tyckte den var bra? Var det värt pengarna? Lärde man sig mycket? Du får gärna berätta hur det var? Står i valet och kvalet om jag ska gå eller inte. Är såååå intresserad av inredning och allt som hör till! Har du börjat jobba nåt med styling?

Jag har ett heltidsjobb, men skulle gärna extraknäcka efter utbildningen. Vet du hur arbetsmarknaden ser ut? Hoppas du vill besvara mina frågor=)

Fin blogg förresten!

/Sara