måndag 7 april 2008

Vaknade i morse

halv åtta (!!!!) av en sötis som låg i sin säng och sjöng för fulla muggar. "Bä, bä vita lamm" "Du skall inte tro det blir sommar" och så bä, bä igen. Underbart och vilken härlig start på dagen. Filmade eller rättare sagt spelade in för jag stod i lilla hallen utanför hennes rum och ville inte tända. Njöt i fem minuter av sång och prat.
Vi fick lite bråttom eftersom flickorna tog sovmorgon så vi kom lite sent till dagis, men vad gör det?! Sedan hem till lägenheten för en kopp kaffe och förmiddagsmys med syrran. Hon gav mig massor av tips till middagar så nu skall vi styra upp vardagen. (Har vi hört det förr?) Tror bannemej att jag skall skriva ut någon fin lista för att göra det lite enklare.'

Imorgon skall vi till Storvreta för att träffa kompisarna vi inte kunde träffa förra veckan pga magsjukan. Maja och jag har bakat banan och chokladmuffel som vi skall ta med!

En ny dag, en ny vecka. Det här blir en bra vecka!

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Amen gullegumman!!! :)

Vad skönt att du fick sovmorgon!
Det ger mycket för humöret!

Stor kram C&J

En inredoholic sa...

Grattis!! Vad roligt att diplomet är på plats!! Vilka underbart gulliga barn du har... Sååååå söta!!

Vad glad jag blir att jag inpspiererar. Det gör ni med era bloggar tillbaka :)
Ha en fantastisk dag.
Kram
Jannice