fredag 4 april 2008

Och så var det detta

med självkritiken! Det var "lindrigare" att se mig själv på en suddig bild på nätet, än på papper.... Nåja, det är reklam och någon verkar i alla fall tycka att det är okej. Har tyvärr fått ett anonymt sms från någon som ville bli min vän efter att ha sett mig i Uppsalatidningen. Inget namn och skrivet på engelska. Betackar mig för denna typen av anonyma lite obehagliga sms.. Till på köpet stod det att den som skickade smset krävde ett svar. Det kan han glömma.

Fortsätter detta så blir det byte av nummer.

Pratade med en kompis som är dotter till en polis och hon tyckte precis som jag och R att jag bara skulle ignorera. Skriver man ett sms utan avsändare har man ingen rätt att kräva svar. Skall man behöva kika sig över axeln nu? Skall släppa detta nu, men det var en riktigt obehaglig känsla.

Maja mår bra, busar och stojjar med Ellen, äter lite och dricker avslagen coki cola ;). De sover på balkongen och R och jag sitter med varsin tidning (Allt i hemmet special, och teknikens värld!!!!) plus en kopp kaffe på balkongen. Helt ok!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det såg ju jättebra ut i tidningen. Så kul att se vad du ger för tips och vad du har för ideér. Så duktig du är! Jag fick såna vårkänslor och vill bara börja röja i skåp och lådor här hemma.

Hoppas de ordnar sig med sms personen. Obehagligt. Det finns så många knäppisar. Det är bara att byta nummer som du skrev annars.

Kram

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Hej du anonyma!!!!!Hahahahah! Kan inte klura ut vem du är?!!!!
Kul att kunna inspirera!
Kram C!

Anonym sa...

Det var ju jag hi hi. Glömde skriva det

Kram Johanna

Anonym sa...

Åh vilken fin ny bild du har! Ignorera sms:et och blir det mer byt nummer.

Kram A

Anonym sa...

Äsch det är inget att bry sig om, det var ju inte ett elakt sms.
Ha en mysig kväll. Kraaaam C&J

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Hallå C!
Ett anonymt sms som börjar med "hi baby......." är inte trevligt. Obehagligt. Men denna anonyme människa skall inte få ngt svar som han har begärt. Inte särskilt trevligt alls. Du skulle nog också känt ett visst obehag.
Trevlig kväll till er med!