lördag 5 april 2008

Tusen tusen tack

till er goa vänner som har gratulerat mig till min utbildning! Jag blir jätteglad, det betyder mycket för mig! Har inte riktigt förstått att jag faktiskt är klar, och en del har det nog också undgått tråkigt nog.

Trots en extremt solig och perfekt vårdag så är jag en smula nere. Lite olika orsaker till det...

Barnen mår mycket bättre och idag har Maja och Ellen lekt med älsklingskusinen David! Hela familjen var ner en sväng på stan och träffade massor av vänner! Jättemysigt!

Nu är det lite lugn surfning, ett gott glas chardonnay och sedan skall vi mysa med en film.

En mysig kväll. Trots lite depp.

(En mycket viktig del i Ellens utveckling är att hon har lärt sig att pussas! Ber jag om en puss får jag en go en med öppen dregglig mun! Underbart! Hon kan även låta som en indian själv, "slår" sina händer mot munnen och är så go så go!)

2 kommentarer:

Anonym sa...

kram mitt i ........
Tänkte bjuda på en utbildningsklar fika sen när du orkar..
Bakelse ska det bli..
Kram K

Helena Dovier sa...

Stort grattis till utbildningen och diplomeringen! Förstår att det känns härligt att ha fått så mycket nya kunskaper och erfarenheter. Ha en bra start på veckan!
Kram från Helena