fredag 27 juli 2007

2 dagar sen bebis......fint folk kommer försent heter

det ju! Men nu finns faktiskt inget mer att förbereda och fixa, allt är klart så nu är det bara att komma! Åkte till babyland för att hämta manualen till barnvagnen, vi fick endast en manual till mjukliften, och det kan vara bra att veta hur man fäller ihop vagnen, flyttar styret fram och tillbaka osv..... De fick leta länge efter en manual, och när vi kom hem sa jag på skoj till R att "det ligger säkert en manual under vagnen"..................................................., och visst gjorde det det! Tur att vi är bekanta med butikschefen så vi inte behöver skämmas för mycket när vi åker tillbaka med manualen nästa gång vi skall dit. Som försvar så kan jag tillägga att varukorgen inte är lika öppen och synlig som på brion....! ;)

Maja och pappsen har gått till David för att leka och jag skall vila, är det tänkt. Morfar skulle också komma dit, och Maja blev jätteglad när vi berättade det.

Blir jätteglad för alla som bryr sig och ringer. Tänker dock inte svara på sms eller mail nu efter att snälla kompis J skrev det i ett mail till mig (att inte "behöva" svara). Så nu gör jag så, och tar någon det personligt så är det upp till var och en! Sms kommer när bebbin gjort entré!

Inga kommentarer: