måndag 23 juli 2007

Ingen bebbe än

och orken och humöret kunde vara bättre. Är så trött så jag vet inte vad, är så trött på att få sova en timme i stöten, ha stora magen i vägen och ha ont utan att den kommer. Mitt humör från förra veckan är som bortblåst. Orkar inte prata med någon men är jätteglad för er som verkligen bryr er och visar det genom sms och att ringa. En del hör inte av sig alls, men alla är olika........

Vi har fått både sängborden och köksstolarna sålda i helgen plus att Maja´s faster köpte vagnen (för framtida bruk!!!!!), så idag hämtade vi den nya fina syskonvagnen! Jättesnygg. Orkar inte lägga ut bilder idag, det blir imorrn...den som väntar på något gott!

Ettårskalas för Malin idag, med ett dignande kakbord! Himmelriket för ett kakmonster som mig!

Maja sover och R och jag skall äta korv med bröd till middag! Riktigt avancerat!

Imorrn kommer L med Max och Hugo, plus syrran och David på fika. Hoppas jag orkar vara lite mer social då!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vill se bilder!!!!!!
Kram och må gladare snart!!!

Puss Cec

Anonym sa...

Snart snart snaaaaaaaaart kommer bebbin! Det kommer vara värt all väntan, jag lovar. Jag längtar som en tok, det känns så overkligt, en bebis....Moster kommer handla massa små bodysar!

Kram A

Anonym sa...

Hej på dig!
Gör bara precis vad du orkar med just nu. Det viktiga är att du o bebben får vila. Känn ingen press alls att du måste höra av dig eller svara på SMS eller nånting. Försök att bara ta det lugnt o njuta av tiden så gott du kan. Tänk på allt det roliga som kommer snart. En helt ny liten familejemedlem som ni ska lära känna. Ett litet mirakel precis som Maja. Helt underbart kommer det att bli och det ska bli så spännande att få träffa er alla snart.
Kram Johanna