söndag 29 juli 2007

+ fyra dagar....

intet nytt på bebisfronten! Hade dock en del onda sd i morse, låg i sängen och önskade mig smärta. Ville ha ont, ont, ont. Önskade väl för hett..

Mysig lunch hos bästis C med hemmagjorda hamburgare och fruktsallad och tre lekande barn. Maja fick även Jossans lilla paraplyvagn, och den kommer att bli en hit! Maja har dock inte lekt med den hemma än, för vår lilla sötis somnade i hissen efter att vi kommit hem. Vi hoppade över efter-lunchen-vilan för hon hade så roligt hos "Hihhi" och Jossan, men det skulle vi inte ha gjort. Gissa vem som var mycket mycket ledsen och lite sur över att bli väckt? Efter middagen badade Maja och mamman aka valen, valrossen, noshörningen, näsapan eller vad man tycker är passande beskrivning på mig. Hon tittade med stora ögon på mig och tvättade magen med badskum! Sötnosen!

Känner mig extremt snygg nu, så här bra har jag aldrig mått. Snyggast och smalast i hela Uppsala. Håret glänser, hyn är som på en airbrushad fotomodell, naglarna hållbara och helt ok (det enda som är sant!!!), benen slanka och fina för att inte tala om den platta magen!!! Heheheheheheheheheeheheheheheh. Jag veeeet att vi får en bebbi snart (när? när?), jag veeet att det är värt det, men det är inte kul nu. Vill orka, vill inte sånka och stöna så fort jag rör mig, vill vara en mamma som orkar och en fru som är fin!

Tur att man har en dotter som älskar en förbehålllöst! Och en man!

Imorrn skall vi om inget annat "kommer i vägen", åka runt och leta ny bil. Nu är vi trötta på denna bil som kostar oss massor av pengar i reparationer. Billskrället ville inte starta idag.......suck suck suck. En relativt ny bil får gärna ha bucklor och repor, det gör inget, men den skall tamejfan starta utan problem. Lite fel tajming på att strula. Gillar ju annars bilen, för den är så lättkörd och rymmer mycket, men nu får det vara nog.

Dags att krypa ner i sängen med en bok nu!

1 kommentar:

Anonym sa...

Näsapa!!!!!!!!! HAHAHA!!!!!!

Snart kommer M/E då är allt glömt!


Kram A

p.s du är bäst!